Pierwsza jaskółka mobilnej bankowości?

pon, paź 12, 2009

news

Pierwsza jaskółka mobilnej bankowości?

Bank PKO udostępnił swoje konto Inteligo dla użytkowników telefonów komórkowych. Podobno, usługa działa już dłuższy czas, osobiście przegapiłem moment kiedy usługa ta wystartowała. Za to absolutną nowością jest możliwość złożenia wniosku o debet za pomocą telefonu komórkowego. Jak wygląda to w praktyce?

Po pierwsze i najważniejsze: po zalogowaniu się poprzez stronę internetową mamy dostęp chyba do większości opcji konta bankowego. Możemy więc z komórki zrobić przelew, załadować konto w telefonie, dokonywać płatności w sklepach internetowych oraz sprawdzać historię transakcji. Czyli to na czym najwięcej nam wszystkim zależy – oszczędność czasu i czysta praktyczność. Ciekawy tylko jak jest z bezpieczeństwem?

inteligo

Oprócz wyżej wymienionych funkcji, teraz możemy także załatwić sobie debet (nawet do 2000) za pomocą telefonu. Podobno, wypełnienie odpowiedniego wniosku przez komórkę nie zajmuje więcej niż 90 sekund, a środki znajdą się na naszym koncie natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku.

Jeśli chodzi o sprawy techniczne – strona z terminalem logowania dostosowana jest głównie do następujących przeglądarek :  systemowej S60, Opera Mobile, Opera 9, Internet Explorer 6, Internet Explorer 7, Internet Explorer na Windows Mobile 6, Firefox 2.0, SonyEricsson Netfront 3.4. Osobiście mam nadzieję, że w ślad za PKO pójdą inne banki. No, chyba, że już poszły? Jak jest u Was w banku?

Źródło: telix.pl

Foto: iprole

Jeżeli uważasz te informacje za ciekawe to kliknij na poniższy przycisk i wykop ten artykuł

, , , , , , , , , , ,



Napisz komentarz